Atunci cand mintile stralucite vor sa creeze ceva cu adevarat maret discuta pe messenger

madeline_pitt: asa ia spune-mi
madeline_pitt: te-ai mai gandit cum pot sa fac rost de bani? :))))))
ca eu m-am gandit ca mi-as dori ffff mult sa merg (la o scoala de vara)

Arina: :))))
Arina: cresti purici
Arina: si ii vinzi la chinezi
Arina: stii ce scumpi is?

madeline_pitt: /:)

Arina: rili
Arina: ma gandeam eu la un moment dat
Arina: sa imi fac ferma
Arina: sau
Arina: sa cresc gaini

madeline_pitt: esti tacanita

Arina: cu mancare foarte buna
Arina: si in loc de apa sa le dau lapte
madeline_pitt: :))))))

Arina: sa le fac f f f gustoase
Arina: din prima asa
Arina: adica
Arina: le pun la fezandat din timpul vietii
madeline_pitt: si le cresti la dan in camera
Arina: le fragezesc din timp
Arina: stai asa
Arina: ca mai aveam idei
Arina: :))))
Arina: poti sa cresti oi
Arina: la munte

madeline_pitt: potoleste-te ma
madeline_pitt: :)))

Arina: cat iti e sa angajezi doi ciobani
madeline_pitt: cu prostiile
madeline_pitt: mie zi-mi pe cineva
madeline_pitt: caruia sa pot sa-i cer
Arina: si muntele le ofera mancarea…ce te doare pe tine…
madeline_pitt: de exemplu
madeline_pitt: sau o metoda sigura sa castig la ruleta

Arina: :))))
Arina: auzi
Arina: oare poti sa te imprumuti de la camatari
Arina: si cu banii obtinuti
Arina: sa te faci camatar la randul tau
Arina: 😕
Arina: i wonder
madeline_pitt: cum pana mea sa ma fac camatar?
Arina: la un mom dat

madeline_pitt: =)))
madeline_pitt: da iti dai seama sa ma fac camatar ca sa ma duc la scoala de vara
madeline_pitt: =)))
Arina: ))))
Arina: scoala de vara de camatari

chiar
Arina: si ce cursuri ar fi acolo
Arina: cursuri de tiganeala
madeline_pitt: cum sa te tiganesti academic
Arina: exaaact

Arina: saaau
Arina: mai aveam eu o fantezie
madeline_pitt: ia zi
Arina: sa fac gogosi or something
Arina: si sa le vand la geam
Arina: la mine la parter
Arina: tu…in schimb
Arina: le poti arunca

madeline_pitt: stai neamule cu gura deschisa larg sa-ti nimeresc cu gogoasa

Arina: sau sau
Arina: stii cum era meseria aia la americani
Arina: cu
Arina: umplutul
Arina: locului in sala
Arina: daca se ducea vedeta la toaleta
Arina: stii
Arina: ?
Arina: ce zic
madeline_pitt: ))
madeline_pitt: si vrei sa tii locul vedetelor?
Arina: facea kramer ceva de genul
madeline_pitt: aici crek tre sa platesti pt asta
Arina: nu maaaa
Arina: in autobuz
Arina: ocupator de locuri
Arina: oamenii te platesc in statie
Arina: si tu dai buzna
Arina: si ocupi
madeline_pitt: )))
Arina: un loc
madeline_pitt: daaaaa
Arina: sau doua
madeline_pitt: asa fac vreo 2-3 mii de euro lejer

madeline_pitt: i refuse to work
madeline_pitt: ti-am zis
madeline_pitt: un sponsor
madeline_pitt: ala e cel mai bun

6 Responses to Atunci cand mintile stralucite vor sa creeze ceva cu adevarat maret discuta pe messenger

  1. AirBorn spune:

    Raspunsu este simplu de fapt: schema Ponzi 😀

  2. Ana-Maria spune:

    ba, nu la dan in camera ca mai trec si eu pe acolo

  3. Johnny spune:

    Imi place aia cu oile.
    Si „cum sa te tiganesti academic”. Tare.

  4. paulgsandu spune:

    eu ma ofer sa cumpar vreo doua duzine de purici..am de gand sa-i pun intr-un acvariu in locul televizorului, numai ca as vrea sa fie numai masculi:)..cu sexul frumos nu mai vreau sa am de a face:))

  5. SlayerSS spune:

    Sau o alta idee de afacere : Cand vin sarbatorile de iarna va duceti la usile celor care asculta manele si in timp ce colindati, te duci la un „nene” si ii spui la ureche: Pentru cine sa fie ?…Si ala din obisnuinta arunca cu banul si spune: „pentru veciul de la 4 care m-a inundat…Domn, domn sa-naltam…Si pentru vecina de la 2 daca te prind te… bat fa ca mi-ai furat bicicleta :)) , din partea vecinului de la 3 ….Domn, domn sa ‘naltam… ” :))))

Lasă un comentariu