ce am vrut si ce-am ajuns

deunazi stateam si ma gandeam la ce meserii m-au fascinat pe mine de-a lungul timpului.  astfel, am intocmit o lista, in ordine cronologica

– prima si prima data, pe cand copil fiind, paduri cutreieram,  am vrut sa ma fac bucatareasa….(as fi esuat lamentabil)

– a urmat faza doctorita..dorinta care s-a manifestat prin infingerea unei seringi cu apa in absolut toti mutunacii si canapelele de prin casa

– prin clasa a patra am decis ca medicina nu este pentru mine si am ales sa ma fac vanzatoare –  mi se parea mie ca a fi vanzatoare este ca si cum ai putea lua orice vrei din magazin fara sa platesti

– a urmat faza actrita (doooh)

– mai tarziu, mi-am dat seama ca menirea mea in viata este sa fiu chimist – mi se parea foarte interesant sa te joci cu tot soiul de substante – apoi a trebuit sa invat chimie si mi-a trecut

– prin clasa a saptea am zis ca eu atunci cand o sa ma fac mare o sa fiu ionel ganea (da, fotbalistul) – si asta pt ca aveam mare succes la fotbalul din fata blocului unde fata fiind…puteam sa dau la „gioale” fara sa primesc nicio lovitura inapoi

– apoi am vrut sa fiu medic veterinar – mi-am revenit repede atunci cand mi-am dat seama ca asta presupunea sa mai eutanasiezi un animal, doua, din cand in cand

– prin clasa a noua voiam sa ma fac profesoara – apoi maica-mea (care preda engleza) mi-a dat doua palme si mi-a aratat cat castiga ea

– o vreme am vrut sa imi fac formatie, apoi mi-am dat seama ca n-am voce
– m-am intors la actorie
– mi-a trecut si asta repede si am zis ca ma fac patron, sa moara veta, patron scria pe fruntea mea
–  apoi jucator de snooker
– ba nu, arhitect
– la un moment dat am vrut sa ma inscriu intr-un partid (pfiu, bine ca am trecut de faza asta repede)

– nu tocmai de mult am vrut sa fiu copywriter (nu-mi iesi pasenta)

– in cele din urma am zis ca tre’ sa fiu pr-ist ce mama ma-sii….

si asa m-am trezit in redactie

HE! oricum ramasesem cam fara optiuni de acum

9 Responses to ce am vrut si ce-am ajuns

  1. chaka spune:

    Da, genial, ce bine ca mi-ai amintit, eu cand aveam vreo 5 – 6 ani vroiam sa ma fac lautar si sa ma casatoresc cu o bruneta focoasa (de la mine d ela bloc) cu vreo 10 ani mai mare 😀

  2. arinarulz spune:

    :)))) da mai chaka mai, uite cum se alege praful de visele noastre…

  3. pantera mov spune:

    io eram hotarata sa ma fac vatman, cata plimbarea faceau aia zilnic, iti dai seama! asta dupa ce mi-a trecut faza cu vanzatoarea de paine. de paine neaparat, ca mirosea frumos si aveai cu ce te indopa toata ziua. in lipsa visurilor clasice de doctorita si actrita am avut si faza de arheolog. da evident n-a tinut mult.

  4. arinarulz spune:

    :)))…si eu tot voiam sa descopar dinozauri…uitasem de asta…

  5. d.daniel spune:

    cand eram mic vroiam sa ma fac pensionar pt ca activitatile lor nu difereau fata de ale noastre – mereu liberi, mereu in parc cu noi, mereu carau jucarii in mana si mereu aveai nevoie de un pensionar pt ca echipa de fotbal sa treaca strada si sa ajunga pe terenul din parc .

  6. arinarulz spune:

    :))…din fericire pentru tine…inca mai ai timp sa te faci ceea ce ti-ai dorit inca de mic…run foreeeest run….and live your dream!!! ce-mi place un final fericit. :))

  7. depe spune:

    eu cand eram mic voiam sa fiu redactor web

  8. emil spune:

    Lasa Arina . Prietenii stiu de ce 🙂
    Se vede ca esti bine „ancorata” in realitate .
    Eu visam sa ma fac inginer si uite ce-am ajuns :o) 🙂

  9. axelinho23 spune:

    cand eram mic vroiams a fac lumea s arada acum tot asta vrea bine de atunci am mai crescut sunt mai prost si mai nebun vad ca le ai cat de cat cu umorul ce zici revii la mseria se acotr si te alaturi trupei mele eu cu ink un profesor scapat de la 9 nu parinti de la 9 spitalul care ne-am hotarat sa facem lumea sa rada ce zici te-ar interesa daca da mariog_italia este id-ul meu

Lasă un comentariu