Failure

20090722-182528

Eee…fiinca spalatoria care este a spitalului care e la judet acolo nu mai lucreaza fiinca banii care este nu au fost primiti.

4 Responses to Failure

  1. emil spune:

    Sa vezi prin adevarul.ro cate din astea gaseshti 🙂
    Am scris cu sh shi am folosit semnul zambaretului datorita apetitului tau pt mess ? ( mai jos este discutia ta de pe mess cu ..)
    Nu .. am scris asha fiinca este trendy .
    Ca asha este pe mess shi de ce sa nu fiu shi eu ca tine sau ca aceea care a scris fiinca in promter ?

    Vezi tu Arina , daca voi jurnalistii faceti asemenea greseli .. Noi restul lumii avem tendinta de a va urma . Nu toti .Dar se intampla .Astea sunt efectele unor cauze netratate Arina . Incearca sa vezi cauzele : prea multi , fara inspiratie , orgolioshi , partizani , prea prost platiti , fara perspective ..Si altele . Cand ai sa-mi spui ca gresesc ?

  2. emil spune:

    ..Melodia se numea „We Don’t Wanna Put In” şi deşi la prima vedere titlul nu pare decât o sitagmă neclară folosită mai degrabă de dragul ritmicităţii, membrii jurului Eurovision ..

    Uite Arina exemplu din adevarul.ro
    Arina Ciocîldău – O altă faţă a Eurovisionului: interese politice, conflicte diplomatice şi jocuri de culise

    Arina hai sa iti spun o zicala :” Rade ciob de oala sparta.” sau „Vezi paiul din ochiul altuia si nu vezi barna din ochiul tau ”

    Arina voiam sa iti spun ca am comentat posturile tale datorita fizicului tau placut . Iti fac aceasta precizare pentru a nu te lasa sa te duci cu gandul ca as fi operatorul care a completat promterul din imaginea postata de tine .
    Arina , ai vrea sa lucrezi la Realitatea ? Salariile sunt mai bune decat la Adevarul . Mai sunt si unele bonusuri .. Ai vrea dar nu poti . Acesta era adevaratul motiv al postului tau ? Se numeste frustrare . Crede-ma , chiar daca nu vrei sa recunosti .
    Arina , explicatia cu bunele intentii nu merge si nu are rost sa te superi . Nu poti fi perfecta , se intampla si la „case” mai mari . Si trebuie sa recunosti ca ai stofa : articolele tale din adevarul au stil . Si nerv . Si impact la public .:-*
    Semnez :Cineva care nu stie cum sa iti spuna ca te place 😡 😉 Ghici cine pls .. Mi s-a facut inima cat un .. De emotie 😀

  3. cristian spune:

    Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.
    De asemenea,va rog sa-mi stergeti comentariul.In lipsa unei adrese de contact am apelat la comentariu.
    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

Lasă un comentariu