Paste fericit..si cum era aia cu lumina?

Toata lumea scrie despre paste…toata lumea vorbeste despre paste…ba ca-i sarbatoare sfanta..ba ca a ajuns cea mai mare ipocrizie…

pentru mine…pastele nu inseamna nimic..dar absolut nimic..

adica am fost invatata ca este bine sa ciocnesc oua…sa merg la biserica si sa ma tin de o lumanare…sa nu dau foc altor oameni…sa pap cozonac cu stafide…sa pup rude dragastoase…sa mananc mult mult (dar hai mama..mananca…uite…niste friptura..uite..inca niste friptura..aa…si era sa uit..nu vrei si niste friptura?)…

am mai fost invatata sa urez paste fericit si sa fiu de acord cu faptul ca Hristos a inviat (hmm..ce-ar fi sa fac o gluma la ditamai masa cu tot familionul..sa-mi spuna vreo tusica mai evlavioasa Hristos a Inviat…si eu sa-i spun BA NU!..sa lesine aia p-acolo .. muhaha)

mai stiu din batrani ca nu se poate sa te prinda pastele cu praf pe mobilier, ca mieii trebuie hacuiti in masa, ca se tine post in saptamana de dinainte…si multe altele…Stiu multe…nu?..iata ca am fost copil cuminte si mi-am invatat lectia… Ma intreb cati din jurul meu stiu exact aceeasi lectie…

Poate ca sunt ignoranta…dar din toate cele de mai sus…eu m-am bucurat ca am stat cu tata la un pahar de vin rosu…ei..bine..fie..doua…sa zicem…aproape trei…. 😛

Lasă un comentariu