Intrebari stupide de zi cu zi

Ati observat vreodata cate dintre intrebarile noastre sunt extrem de stupide…si la fel cate dintre raspunsuri…iata aici cateva exemple..

A: nu-mi gasesc sapca…mi-am pierdut-o

B: unde? (frate…daca as sti unde e…n-ar mai fi pierduta acum, nu crezi? )

A: ma…ma..(plus bataie pe umar)..dormi?

B: nu..tocmai incercam sa momesc o balena cu un morcov in timp ce proiectam un avion cu reactie…tu ce crezi?

A: Nu va suparati…cat aveti ora?

B: ora mea e de 57 de minute si 30 de secunde. Dumneavoastra cat o aveti? (pfff)

In club: el: imi poti da si mie un numar de-al tau, daca nu te deranjeaza?

ea: nu..nu ma deranjeaza ..39…

el: !?

ea: ce? e numarul de la pantof ( :P)

la interviu:

A: unde te vezi peste cinci ani?

B: tot in oglinda ca si acum 😀

A: ma…tu ma iei de fraier?

B: nu…. de mana ( =))) )

A abia a intrat pe usa…

B: Ai venit?

A: nu…de unde ti-a mai venit si ideea asta?

A: AAaaaaauuuu!!!!

B: te doare?

A: nu…doar faceam niste vocalize…stii tu cum e cu vocea dimineata…trebuie incalzita

A intra in casa ud fleasca..afara tuna si fulgera

B: Te-a plouat?

A: Pot sa va dau un telefon maine dimineata?

B: nu multumesc, am deja unul

A: mai stai sau iti chem un taxi?

B: Da ( why? oh why would you say something like that?)

A: Cioc! Cioc!

B: cine-i?

A: eu!

Si lista este lunga…..

6 Responses to Intrebari stupide de zi cu zi

  1. Elena spune:

    aia cu numarul de la pantofi…ma pot lauda ca eu am fost „autoarea”? merci…chiar m-ai facut sa rad cu intrebarile si raspunsurile..si crede-ma eram intr-o super stare 😐

  2. iulia spune:

    sau, one of my favourites:
    A il suna pe B pe fix.
    B: Alo?
    A: Alo! Esti acasa?
    😉

  3. oana spune:

    telefonul meu: tzrrrrrrrrr
    el: alo?
    eu: doamna Popescu?
    el: evident ca nu….

    si da, autorul sunt eu. 😦

  4. florin spune:

    ah.. ai un blog ?:)

  5. nufarcupiuneze spune:

    intrebarea de interviu „unde te vezi peste 5 ani” mi se pare cea mai tampita dintre toate…multumesc de raspuns, ca eram in pana de idei

Lasă un răspuns

